كاسانو جانشین رونالدینیو در میلان؟
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
كاسانو جانشین رونالدینیو در میلان؟
  • بازدید : (229)

  رونالدینیو در رقابت های این فصل فرصت چندانی از سوی آلگری برای بازی پیدا نکرده است و همین مسئله شرایط او را بیش از پیش مبهم کرده است.

 

   ادامه نیمکت نشینی ستاره برزیلی می تواند تصمیم او برای جدایی از میلان را قطعی کند و این در حالی است که لس آنجلس گلکسی همچنان به دنبال خرید اوست.

 

 

این در شرایطی است که قرارداد او ژوئن آینده به پایان می رسد اما هنوز با باشگاه میلان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. مدیران باشگاه از او خواسته اند برای تمدید قرارداد دستمزدش را کاهش دهد اما رونالدینیو حاضر به کاهش دستمزد 7.5 میلیون یورویی اش نیست.

 

 

گفته می شود اگر رونالدینیو تصمیمش برای ترک سن سیرو را عملی کند، میلانی ها کاسانو را جانشین او خواهد کرد. کاسانو که با مدیر باشگاه سمپدوریا دچار مشکل شده، در حال حاضر از این تیم کنار گذاشته شده است اما چند روز دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا رای نهایی در این مورد را صادر خواهد کرد.

 

 

از سوی دیگر اینتری ها نیز به دنبال کاسانو هستند و جدال دو باشگاه میلانی برای خرید این ستاره پرحاشیه در بازار نقل و انتقالات زمستانی دیدنی خواهد بود. 

 

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: